محمد قاضی با استقلال یک سال بست

فوری:قاضی با استقلال یکساله بست

محمد قاضی که به عنوان یک ستاره در ابتدای فصل گذشته به پرسپولیس ملحق شد سرانجام پس از 3 هفته این باشگاه و آن باشگاه کردن با استقلال به توافق رسید.

 
به گزارش گل محمد قاضی در مهاجمان مورد علاقه امیر قلعه‌‌نویی محسوب می‌شود بعد از 2 جلسه با علی فتح‌ ‌اله‌زاده نهایتا ترجیح داد فصل بعد در این باشگاه به فعالیت ادامه دهد قاضی که به عنوان یک ملی‌پوش به پرسپولیس آمده بود فصلی کاملا ناموفق در این باشگاه داشت و پس از آن که مدتی از فصل را به دلیل مصدومیت از کف داد، در بازی‌های باقیمانده فصل، عملکردی کاملا ضعیف ازخود بجای گذاشت. تا جایی که فعلا برای پرسپولیسی‌ها جدایی او مشکل بزرگی نیست و مسئله خاصی محسوب نمی‌شود. البته از نظر ظرفیت بازی قاضی کماکان یکی از بهترین مهاجمان ایران است و با توجه به این که قلعه‌نویی شکل بازی او را می‌پسندد احتمال فصل خوبی در انتظار این مهاجم سابق پرسپولیس خواهد بود.
 
قاضی که از فولاد و ذوب آهن درخشیدن را در فوتبال ایران آغاز کرده امروز به قصد بازگشت به شرایط گذشته و پس گرفتن پیراهن ملی در تمرین استقلال حاضر خواهد شد. او بازیکنی قد بلند و چند پستی است و از خریدهای خوب استقلال در این فصل محسوب می‌شود. استقلال به جز قاضی، محمدمهدی نظری، پژمان نوری و احمد جمشیدیان را به خدمت گرفته است، 4 بازیکن شاخصی که جملگی سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم‌هایشان را دارند با این 4 بازیکن استقلال آرام‌آرام شمایل پرستاره خود را برای شروع مسابقات لیگ پیدا خواهد کرد. آنها از امروز به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنانی هستند که سودای جدایی داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392 ا 21:46 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.